ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

.......ΦΩΤΕΙΝΕ ΜΟΥ.....!!!!!..Lilith


….φόρεσα κατάσαρκα τη φορεσιά του ερέβους σου… έκανα δικό μου κάθε ίχνος σου! Κάθε σου εκατοστό γιομάτο με φως η καταδικασμένο σε σκοτάδι. Λάτρεψα, πίστεψα. Φίλησα τα χέρια που κατέκτησαν το κορμί και την ψυχή μου! Που πόρθησαν  το είναι μου! Που ακούμπησαν στο στήθος μου  ζητώντας να κατακτήσουν πικρές ανασαιμιές , να τις περιμαζέψουν και να τις φροντίσουν, να τις κανακέψουν, να τους τάξουν «χρυσάφια» για να μην εμφανιστούν ξανά!
 Λάτρεψα  τα μάτια που κοίταξαν μέσα στους διαδρόμους του μυαλού μου! Που ένοιωσα τον θαυμασμό τους σε όλο μου το εύρος! Που μου έδωσαν λόγο και αιτία να προσπαθώ, να προχωρώ, να συγχωρώ!!!
Τι ήταν αυτό που τα πήρε όλα αυτά ακόμα προσπαθώ να μάθω!!!...  δεν μπορώ να αρνηθώ  την ύπαρξη τους….. πως θα μπορούσα άλλωστε!! Ποιος αρνείται ότι απόλυτα έχει ζήσει??? Δεν μπορεί….. δεν αξίζει!! Δεν  θέλει!

Πένθησα, φόρεσα μαύρο ράσο στην ψυχή μου! Και ότι χαμένο θεωρώ πάλι γυρνά τις νύχτες και με χλευάζει χωρίς να θέλω…! τ’αξίζω??? μπορεί…! στέκει ολόρθο και μου απλώνει το χέρι ζητώντας μου χορό παγανιστικό! Συμμετοχή σε γλέντι μαγικό για να μ’ αφήσει αποδεκατισμένη πια, όχι από γλυκιά κούραση σε τρελό ξεφάντωμα, αλλά με σκισμένες σάρκες από τα νύχια του, πληγές  από δόντια  ακονισμένα με απελπισία και ειρωνεία. Τι πόνος αβάσταχτος… μα πιο πολύς ο πόνος της απουσίας σου ..μια απουσία που κάνει θόρυβο λες και περπατά με ξυλοπόδαρα σε παγωμένο πλακόστρωτο σοκάκι που μυρίζει αλκοόλ! 
Χαιρετώ σε λοιπόν μια που φεύγεις…. !θα χεις λόγο! … ανεπαρκείς οι λόγοι και οι αιτίες …και αδύναμες για να σε κάνουν να μείνεις τριγύρω….! Να σε κρατήσουν κοντά μου! Δεν μένει όποιος δεν θέλει!!! Τι να σου τάξω??? ‘όμως ανούσιο…! Ευχή μόνο μπορώ…. βουτώντας στις γιομάτες φως στιγμές μας να σου δώσω!!!!!  Καλή στράτα να χεις φωτεινέ μου!!!!


Lilith


4 σχόλια:

  1. πονάνε οι απουσίες αλλά καμιά φορά οι παρουσίες περισσότερο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το εχω βιώσει ΚΑΙ αυτό!!!!!!been there...done that!!φιλι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..καλημερα .....και καλο Σ/κ.....για ολα φταιει...αθτο το ατιμο ...Timing .....!!

      Διαγραφή
  3. @Ανωνυμε όλα συμβαινουν για κάποιο λόγο....!!!!μεγάλη υπόθεση το timing σιγουρα...αλλα και υπερεκτιμημένο....αλλωστε πολλά πράγματα είναι στο χέρι μας. Καθορίζονται απο εμάς. καλό ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!