ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

"Ετσι είναι αγάπη μου;" της Σταυρούλας Ζάμπρα

Δεν ξέρω δεν μιλαμε

Έτσι είναι, αγάπη μου
για σένα ο έρωτας; 
Να μπαινοβγάζεις τα καμμένα σου 
σπίρτα στα σπιρτόκουτα; 
Να έρχεσαι και να φεύγεις 
αφήνοντας τα σκουπίδια των φόβων σου; 
Να μεθάς αδιάκοπα από ανασφάλεια μιζέρια 
και αυτοκαταστροφή 
ξεχνώντας να μου τηλεφωνήσεις; 

Έτσι ειναι ο έρωτας για σένα
αγάπη μου; 
Μια αναλαμπή αφοσίωσης, 5-6 τραγούδια 
και μετά γυρίζουμε την πλάτη 
να ονειρευτούμε μόνοι; 
Τεχνικό κολάζ να γίνονται οι αναμνήσεις; 
Αρκεί, ξεφυλλίζοντας το άλμπουμ, 
οι εικόνες να εξαπατούν τις ώρες μας; 

Έτσι ειναι οι έρωτες, μάτια μου; 
Δίχως καλημέρα; 
Δίχως καληνύχτα; 
Δίχως το μαζί; 
Σε γελάσανε... 
Σε εξαπατήσανε! 

Η φλόγα του κεριού
για να μείνει ζωντανή τη νύχτα
θα πρέπει να ξυπνήσω αφήνοντας 
τα όνειρα του ύπνου 
ή και τους εφιάλτες. 

Θα πρέπει να ξυπνήσω να απλώσω 
το χέρι μου και να το ξανανάψω. 
Δεν έχει μπαταρία ο έρωτας, 
αγάπη μου.... 

Θέλει προσοχή, αφοσίωση, λαχτάρα.... 
Και όταν το κερί σβήσει 
γιατί σε πήρε ο ύπνος.... 
αποχαιρέτα τον! 
Ο έρωτας όταν φεύγει.... 
φεύγει για πάντα! 

Και ύστερα κλαίνε οι δειλοί.. 
Και αν έτσι είναι για σένα ο έρωτας αγάπη μου, 
μάθε πως
και ο αληθινά ερωτευμένος 
που δεν μπορει να εκφραστεί, 
είναι εξίσου χυδαίος και εγωιστής 
με εκείνον που προσποιείται έρωτα!

Σταυρούλα Ζάμπρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!