ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

Στιγμές #4


Ignites physical attraction and sparks romance.  ​If you have your eyes on a very special person and want to get their complete attention and unconditional love.
Δεν έπρεπε να "ζει" η απορία
"τι πονάει πιότερο;
το μαζί;
η το χωριστά;"







Μες στα σύννεφα, ζωή μου
 μακριά απ’ τη φυλακή μου να με πας.
 Να μ’ αγγίζει ο αέρας,
σαν το ξύπνημα μιας μέρας να γελάς.
Να κουρνιάζω στο πλευρό σου,
μες στο παραμιλητό σου να με βρεις.
Ν’ ακουστεί το όνομά μου κι εσύ ράγισε,
καρδιά μου κι ας χαθείς, ας χαθείς.

Να με σήκωνε ένα κύμα
να με λύτρωνε απ’ το κρίμα της ψυχής.
 Να ξεπλύνει το θυμό μου
να ξανάρθει τ’ όνειρό μου να το δεις.

 Ας ερχόταν ένα βράδυ 
να `χε φως κι όχι σκοτάδι να το ζεις.
 Να μπορώ να σου γελάσω
 κι ύστερα να προσπεράσω κι ας χαθείς,
 ας χαθείς. 



Του μυαλού μου οι εικόνες

 να `σβηναν σαν να `ταν πόρνες της στιγμής.
 Να μην έχω να θυμάμαι 
όλα αυτά που με πονάνε, ας χαθείς.
 Να μην ξέρω πια τι κάνεις,
 άλλο να μη με πικράνεις, δεν μπορώ.
 Δεν μπορώ να σε κοιτάζω
 και στα λόγια να μη βάζω σ’ αγαπώ.



Στίχοι: Βασίλης Χαραλαμπόπουλος
Μουσική: Χρήστος Θηβαίος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!