ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

Στιγμές #7

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο

Αυτό που ζούμε δεν είναι πρόβα...
έρχεται μια φορά!
Καμία άλλη!
Δεν μπορούμε να πούμε.."δε μου άρεσε, θέλω να το ζήσω αλλιώς"
Κάνε το αλλιώς..
Δημιούργησε το "αλλιώς" σου
όταν οτι νιώθεις σχίζει το στέρνο σου,
καλπάζει πέρα απο τα όρια σου...!

Πολλά αξίζουν αλλά όταν δεν ξέρουμε την πραγματική τους αξία,
 το εύκολο είναι να τη μηδενίσουμε...!!
μας γλυτώνει απο την προσπάθεια...την υπερπροσπάθεια που οφείλουμε στον εαυτό μας.

Μπορεί να φύγω άμεσα απο αυτή τη ζωή,
μπορεί και οχι!
Μα δε θέλω να φύγω κοιτώντας τη απο το θεωρείο.
On Stage θέλω να μαι!

Lilith

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!