ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

"Καιροί πολέμου" by Lilith

surrender


Δε μου αρέσουν οι αναμετρήσεις στις σχέσεις.
Οι ατέλειωτοι καιροί πολέμου στα χαρακώματα χωρίς ανάσες ειρήνης. Η αδιάκοπη σφαγή.
Δεν αντέχω τα λόγια που βγαίνουν απο σφιγμένα δόντια,  όταν εγω έχω αφαιρέσει του κοπτήρες και τους κυνόδοντες της ψυχής μου. 
Απεχθάνομαι τα πεδία των μαχών όταν πολεμά το "είναι" μου να κρατήσει ζωντανό τεχνητά, ενα μέλλον που το ονειρεύτηκε μόνο ένας.
Σιχαίνομαι τα φαρμακερά βέλη του ψεύδους που διαπερνούν κάθε μου ιδιότητα. 
Δεν έχω οπλοστάσιο. 
Μόνο δυο χέρια να κρατήσουν τη ζεστασιά των στιγμών. 
Δυο μάτια να καίνε σε κάθε αντάμωμα. 
Δυο χείλη που χει ματώσει το πάθος και ο πόνος.

Παραδίνω τις μέρες που έρχονται σε απουσίες και ανεπάρκειες. 
Ξαπλώνω σε νεκροσέντονο κάθε μου απώλεια και Αποχωρώ με ότι μου απέμεινε...! 
εμένα και κάτι απο εσένα, εντός μου...


Lilith

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!