ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

"Να αγαπάς σημαίνει να θαυμάζεις με την καρδιά" ...να τρομάξεις....Lilith


ΜΥ lifetime motto :
 "Να αγαπάς σημαίνει να θαυμάζεις με την καρδιά. Να θαυμάζεις σημαίνει να αγαπάς με το μυαλό γιατί η Αγάπη δεν είναι συναίσθημα, είναι τέχνη.....!"


να τρομάξεις φωτεινέ μου ..όταν κείνη την αστραπή του θαυμασμού στα μάτια μου
θα ψάχνεις...! όταν δεν θα σαι σιγουρος, όχι για την τέχνη μου, του να σ'αγαπώ...
αλλά για την τέχνη σου,  να σπέρνεις τον θαυμασμό μέσα μου...!!!
τότε να τρομάξεις...και τότε να κρυφτείς....

μ'ακους...??
 ...να κρυφτείς...απο τον εαυτό σου  και απο ότι θα τολμάς
 να αποκαλέσεις ζωή..μετά απο μένα!!! 


Lilith 

2 σχόλια:

  1. Το μεγάλο ενδιαφέρον στην προσωπική φιλοσοφία απέναντι στη ζωή, είναι η μοναδικότητά της. Σαν το δακτυλικό μας αποτύπωμα κάτι.
    Δεν είχα σκεφθεί ποτέ την εγκεφαλική αγάπη ως μια μορφή τέχνης, κι όμως... να που κάπως έτσι είναι..

    Καλημέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!