ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

"Η Χαρτοπαίχτρα" του Δ. Ψαθά απο τον ΘΟΕ.



Ο Θεατρικός Όμιλος Ερμιονίδας, ξεκινώντας την νέα του θεατρική δραστηρίοτητα για το 2013, σας προσκαλεί στη θεατρική παράσταση του Δ. Ψαθά "Η Χαρτοπαίχτρα", στο "σπίτι" του πια, στον πολυχώρο "ARTiki" στο Κρανίδι Ερμιονίδας (κοντά στην Express Service).

Πρεμιέρα: Παρασκευή 1/3/2013
Παραστάσεις: Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα.
Ώρα Έναρξης: 19.30, τιμή εισ.: € 7,00
κρατήσεις : 6986 98 22 24


Σκηνοθεσία: Δημήτρης Σίδερης
Μουσική: Βαγγέλης Οικονόμου
Σκηνικά: Γρηγόρης Καμπούρης
Φωτισμοί: Ίων Ξυπολιάς


Παίζουν : Αργυρώ Μέξη - Κωστελένου, Κώστας Λυμπερόπουλος, Λουκάς Κούτρας, Έπι Κατσέλης, Ναταλία Μαρκάκη, Κική Αυλωνίτου - Πέλλα, Βάσω Παπαστεργίου, Αντώνης Νικολόπουλος, Βαγγέλης Οικονόμου, Ματίνα Γκίκα, Σωτήρης Νταουλιάρης, Ορφέας Χατζηδημητρίου, Ρούλα Μαλαβάζου, Τάσος Κερεμέζης, Χάρης Παπαδόπουλος, Όλια Βύνιου, Δημήτρης Σίδερης, Αντώνης Δημητρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!