ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

"ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΡΗΣ...."....δώρο ανεκτίμητο απο την Άννα Τσεκούρα



Η Λατρεμένη ΜΟΥ 'Αννα Τσεκούρα, η ΠολυμιΆννα μου....μου δώρισε φυλαχτό πολύτιμο απο το σεντούκι με τους θησαυρούς της....

μου' πε ψιθυριστά ..."πάρτο.. και έχε το καλά κρυμμένο στον κόρφο σου...καρφιστωμένο στην άκρη της καρδιάς σου να σου θυμίζει ποια είναι ...πως είναι μια γυναίκα που ΑΠΟΛΥΤΑ αγαπά..!! Μια γυναίκα τέτοια  κι εγώ....μια γυναίκα τετοια και συ "

"ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΡΗΣ...."

"Πρόσεξε.. μην με Ερωτευτείς...
Γιατί όταν ανακαλύψεις πως στην Ουσία
είσαι Ερωτευμένος με το Μυαλο μου...
Σαγηνεύεσαι απο αυτο που δεν μπορείς να
Νικησεις...
Παγιδεύεσαι απο εκεινο του οποίου
η Ελξη ειναι ανεπανάληπτη μα και τρομακτική...
Σε αιχμαλωτίζει το μυαλο που μπορει να διεισδύει
και να ξεκλειδώνει το δικό σου μυαλο..
Σε ωθεί σε άνευ όρων Παράδοση αυτη η σεξουαλική
πράξη στα αδυτα της σκέψης σου..
Οργασμος που βιώνεται ως τέλειος...ψυχή τε και σωματι...
Και τότε αντιλαμβανεσαι τον Κίνδυνο...

Ειναι πολυ δυσκολο για σένα να συνεχίσεις να δρας
με τον τρόπο που δρούσες ως πριν με γνωρισεις...
Ξαφνικα δεν θες να αλλάξεις.. δεν θες να αποκαλυφθείς
Δεν θες να ξέρω πριν απο σενα τι θες να κανεις
Ανατρέπω ολο σου το Σύμπαν και η Στεριά
μα και η Θάλασσά σου αλλά ζουν σύνορα...
Ο χάρτης της Ζωής σου αλλάζει...και άλλα - ζει ...
Ο χάρτης της Ψυχης σου αλλάζει...και άλλα - ζεί !!


Στα κύματα της θα παλεύω τις νύχτες..
Και η θάλασσα θα με ρουφάει στα βάθη της κάθε Ξημέρωμα..
Τα πρωινά με τον Ήλιο ψηλά, θα με ξεβράζει στην Ακτή.
Και ως άλλος Προμηθέας Θηλυκός,
Θα ζωντανευω. Θα αρπάζω ένα κλαδι,
με αυτό να γράφω στην άμμο τα ονόματα
των στοιχειών που πολέμησα για Σένα.
Θα με μισήσεις γιατι Αντέχω..
Θα σε μισήσω γιατι με Άφησες στον Ωκεανό σου....
Ακυβέρνητη...

Όμως δυστυχώς, αδυνατείς και αρνεισαι να γινεις εσυ
ο ήρωας που θα άντεχε να με σωσει και να σωθει,
από μια Ιστορία που επαναλαμβάνεται...
Ως άλλος Πάρης, λίγος προς τις
Περιστάσεις, θα οπισθοχωρήσεις, θα αποφύγεις,
θα επιστρέψεις στα συνήθη και γνωριμα σου πεδια
Θα μεταφερεις τη Μάχη ανάμεσα σε άλλους δυνατότερους
και ισως γενναιότερους απο σένα..
Ως άλλος Πάρης, Ελάχιστος ως προς τις περιστάσεις..
θα κρυφτεις πισω απο προβληματα, πισω απο δυσκολιες..
Μα καταλαβαίνω...
Ποιος αντέχει τώρα να λέει μονο αληθειες
σε ένα Μυαλό που μπορεί να αντιλαμβάνεται το
Ψέμα όταν ακόμη υπάρχει ως απλο ενδεχόμενο,
ως Απλή Σκέψη στο δικό σου Μυαλό;;;;

Από πολύ λίγους αντέχεται ο συνδυασμός,
Ομορφιά και Εξυπνάδα...."



αγκαλιά τεράστια!!!!!

Vicky

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!