ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Δεν αντέχω πια τοξικούς ανθρώπους..... Lilith

Δεν αντέχω πια τοξικούς ανθρώπους και τις καταστάσεις που κουβαλάνε στις πλάτες τους, που με την οποιαδήποτε μορφή έρχονται στα "μέρη" μου!!
Δεν δέχομαι με το "στυλάκι" τους και το "ετσι θέλω" τους  να ζουν τη/στη ζωή μου. Δεν την θέλω να μου την βάλουν σε τάξη, αυτοί που μέσα τους η αταξία έχει οργασμό! 
έτσι είμαι πια.!..δεν ήμουν.!..ΕΓΙΝΑ!! γιατί πήρα απόφαση να απαντήσω στην ερώτηση..:

"ή εγώ ή αυτοί"....! 

Εγω, λοιπόν!

Δεν συμβιβάζομαι με ότι δεν μου κάνει έστω και λίγο!! με καμία κατάσταση, σχέση, άνθρωπο, ιδιότητα, χαρακτήρα...!!! με φίλους, γνωστούς, αγνώστους, πρώην, νυν και αεί... και όσους γενικά η ειδικά θέλουν να την περάσουν "κοτσάνι" εις βάρος των άλλων!!!! 
θές να ζήσεις τη ζωή σου, να βρείς τον εαυτό σου, να διαβείς τα μονοπάτια σου.;;;;..ΑΞΙΟΣ....! 
μετά χαράς να σου δώσω το χέρι μου, να σε κρατώ να μη φοβάσαι, να είμαι πλαι σου
 γιατί θα γουστάρω τρελά!!...
αλλά πια δεν κουβαλάω κανέναν στην πλάτη μου!!! 
απλά και μόνο για να μη λασπώσει τα ποδαράκια του!!!

και όπως γράφει και η λατρεμένη Αλκυόνη...:

"Eγώ την τρέλα μου τη φοράω καπέλο μεγάλε. Δεν την αφήνω να μου γίνει θηλιά. Και οσο για την παράγκα, μου μόλις δω οτι πιάνει κοριούς, ανάβω ενα σπίρτο και την καίω... 
Δεν το χω για τίποτα.
"Πόσο κάνει; Λέω στη μοίρα μου... Τι χρωστάω; Τόσο μου λέει... Πάρτα και δίνε του. Εχω ραντεβού με την επόμενη μέρα" "....

Lilith






4 σχόλια:

  1. Μακάρι Vickaki μου να τα καταφέρεις, να γίνεις μόνο το ΄΄εγώ΄΄ σου ... δύσκολο είναι και ας ακούγεται τόσο , μα τόσο εύκολο, δύναμη θέλει να γυρίζεις την πλάτη ...
    ίσως με λίγη εξάσκηση ...

    σε φιλώ
    καλή εβδομάδα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυσκολο λεει LEvina μου.......!!!!!!αλλα οχι ακατόρθωτο...και σίγουρα με μεγάλες απολαβές....!!!! φιλάκια πολλα, να χεις υπέροχη εβδομάδα!!! :))

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!