ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

"Για μια Μπλάνς.." ....





Για μια Μπλάνς... που μια βαλίτσα και ένας δρόμος ήταν οτι της είχε απομείνει...
Για μια Μπλάνς ... που ενα δωμάτιο ήταν ο κόσμος όλος και ενα ταβάνι  ουρανός μα πουθενά δεν χωρούσε..
Για μια Μπλάνς ...που έσφιγγε τις γροθιές της κάτω απο το μαξιλάρι οταν κανένα "σ'αγαπω" δεν έβρισκε κρυμμένο..
Για μια Μπλάνς ..που πίστεψε πως ένα στέμμα έφερνε εναν πρίγκιπα..
Για μια Μπλάνς ...που θυσιάζε τα κομμάτια της για να χει ΜΙΑ αγκαλιά να γύρει κάθε νύχτα..
Για μια Μπλάνς ...που κουβαλώ στις αποσκευές μου απο άλλες ζωές..
Για αυτήν που γινε αιτία κι αφορμή να με χάσω μα και να με ξαναβρώ...
Για την Μπλάνς και το Belle Reve ...που χτυπά κρυφά τα πατζουρόφυλλα της νύχτας...

**Vicky**


Our life' s a dream
Belle Rêve
We all check in Belle Rêve
We live alone
we never own
just borrow space
in this notorious silent place
Belle Rêve

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!