ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

..."..ισως να ηταν ιδεα μου....ίσως και όχι."...!!!..Lilith

.....και κείνη η ματιά σου .....!! τι να ζητούσε ?? να τιθασεύσει την ψυχή μου και να ασελγεί στο μυαλό μου...?!! λες και ήθελε να μπει, να φυτρώσει, να θεριέψει, να βγάλει καρπούς και ρίζες στο είναι μου!!! 

Ίσως να ήταν ιδέα μου ..!! να ήταν τυχαίο, η να την προκάλεσα εγώ ....ίσως και όχι!!!! έχει σημασία τώρα πια...?? ..ίσως να χει....ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ!!!!!


Lilith






2 σχόλια:

  1. Eνστικτωδώς γνωριζεις.Σημασία έχει να μην ταλαντευεσαι..τα αστραπόφωτα αποκαλύπτουν ανείπωτες στιγμές.!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποσο δίκιο έχεις....!!!ένστικτο...μαγικό στοιχείο που βγαινει αληθινό τα τελευταια χρόνια ασχετα αν κλείνω τα αυτιά μου σε αυτα που λέει!!!του λεω να σωπάσει γιατι κάνει φασαρία όταν το αγνοω!!! γνωρίζω ναι...!!!ταλαντευομαι...ισως και ναι ...ισως και οχι...!!! Αστραποφωτίζονται ανείπωτες στιγμές........εχεις απόλυτο δικιο!!! <3<3 :))

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!