ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Είν' αυτές οι νύχτες τελικά, που βλέπεις καθαρά... Α. Παπαδάκη

"Είναι κάτι νύκτες, που τ'αστέρια κατεβαίνουνε χαμηλά.Που λιώνει το φεγγάρι και νοτίζει την ψυχή σου.
Είναι κάτι νύκτες, που όλα σιγοτραγουδούν.
Ακόμα κι οι πέτρες.
Και τα ξερά κλαδιά.
Αυτές τις νύκτες, προτιμά να σε θυμάται η μοναξιά σου. Κι έρχεται ακάλεστη.
Χωρίς να χτυπήσει ούτε καν την πόρτα, να ρωτήσει αν δέχεσαι επισκέψεις.
Χωρίς να κρατά η αφιλότιμη, ουτ' ένα λουλουδάκι. Ουτ' ένα γλυκό, μπάς και σε ξεγελάσει.
Θρονιάζεται στη ψυχή σου κι ανάβει προκλητικά το τσιγαράκι της. «Αυτάααα! Που είχαμε μείνει;» Σου λέει μ' όλο το θράσος της και σε κοιτά κατάματα.
Ειν' αυτές οι νύχτες, που τ' άστρα κατεβαίνουν χαμηλά.
Που λιώνει το φεγγάρι.
Που όλα σιγοτραγουδούν.
Είν' αυτές οι νύχτες τελικά, που βλέπεις καθαρά, το χρώμα που έχουν τα μάτια της μοναξιάς.
Ίδιο ακριβώς, όπως οι στάχτες από τα όνειρα...."


Αλκυόνη Παπαδάκη
Στον ίσκιο των πουλιών.





 

2 σχόλια:

  1. Eιναι κάτι νύχτες που κάποιοι ξύνουν με τα νύχια τους τον προσωπικό τους Ουρανο και βρέχει Φως...αστερι πεφτει στην αγκαλια τους ολοκληρο..ποιος ασχολειται μετα με αστερόσκονη..;

    Αυτο σου ευχομαι ολοψυχα...Καλο Μηνα.!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Αερικό μου...το φως ΤΟΥ αυτο...επεσε στα χέρια μου...!!!πόσο τυχερή υπήρξα!!!!εστω για όσο...για λίγο ..για ελάχιστο..!!όμως ηταν εκεί..ήταν δικό μου γιατι έπεσε μονο για μένα, γιατι το λάτρεψα μονο εγω!!όμως..πια...εμεινα να μαζευω αστερόσκονη, αφου τ' αστερι αυτο που μου χάρισε απλώχερα το φως του, δεν είναι πια εδω!!!ας ειναι!!!χαιρομαι που συνέβη απλά!!!θεωρω τον εαυτο μου..τυχερό, ευλογημένο!!!!βιωσα ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!