ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020

"Για κοίτα ρε...
για κοίτα  κάτι αναμάρτητοι που συνωστίζονται για να λιθοβολήσουν πρώτοι"
Α. Παπαδάκη

-------


Την έχουν αυτήν την τάση πολλοί - αχαρακτήριστοι - άνθρωποι.
Κάθονται σε ψεύτικο θρόνο αγιοσύνης και δικαίου με τεντωμένο δάχτυλο, αυτιά αδιάκριτα, μάτια τυφλά και ένα βόθρο που τον ονομάζουν στόμα και κρίνουν τους άλλους.

Δεν ξέρω αν σας είναι αντιληπτό (γιατί απαιτεί αντίληψη όλο αυτό) αλλά,
 το τι έχουν ή δεν έχουν κάνει,
το τι ή δεν κάνουν αλλά και 
το τι θα ή δεν θα κάνουν οι άλλοι
 αν δεν είσαστε απόλυτα εμπλεκόμενοι την ίδια στιγμή που αυτό συμβαίνει η οχι........
ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ.

Όταν θα γίνουν διορισμοί για κριτές των ζωών μας κάντε μια αίτηση,
(όχι οτι θα την εγκρίνουμε αλλά έτσι για την ιστορία).
Μέχρι τότε ξεκινήστε την κριτική στον εαυτό σας χωρίς να τον φλομώσετε στα ψέμματα .....
.....ΑΝ ΜΠΟΡΕΊΤΕ.

αν οχι BOUCHE FERMEE.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!