ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

Μετά απο τις μπόρες..

Μετά απο τόσες μπόρες που μπορείς και  περνάς, 
που τολμάς και αντέχεις,
που με ματωμένες αρθρώσεις στέκεσαι ακόμα όρθιος,
θα συναντήσεις ανθρώπους που θα κάνουν οτι μπορούν να σου στερήσουν το χαμόγελο,
και άλλους που θα τους νοιάζει να σου το χαρίσουν...
Τους πρώτους απλά με τη πλατιά σχισμάδα των χειλιών σου ..άσε τους πίσω,
με τους δεύτερους να πορευτείς!
Αυτούς να κρατήσεις!




Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και κοντινό πλάνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!