ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 14 Απριλίου 2019

"Σημεία Στίξης"

Northanger Abbey (2008). Catherine Morland (played by Felicity Jones)  Get all kinds of wonderful Jane Austen gifts and apparel at www.etsy.com/shop/pembertea   Subscribe to the first and only monthly Books, Tea and Jane Austen subscription box at www.pembertea.com

Βρίσκω τον εαυτό μου στα σημεία.
Στα κόμματα ξεχνιέμαι και περιμένω. 
Στέκομαι πλάι τους και περιμένω θαύματα.
Στις αποστρόφους κρεμάω στιγμές για να τις βλέπει ο ήλιος, να τις φυσά ο αέρας να μην μουχλιάσουν.
Στις τελείες που με απειλούν σπάει η φωνή μου, γδέρνεται το λαρύγγι μου, πονάει το στέρνο μου.
Στα θαυμαστικά χάραξα ονόματα. Πήρα το κοφτερό βλέμμα των στιγμών και έγδαρα τη σάρκα τους, να παραμείνουν εκει για πάντα.
Στις παρενθέσεις έκρυψα όλα τα νοήματα να μη χαθούν. 
Στα εισαγωγικά έβαλα την αγάπη που πονάει, γιατί η αγάπη ΔΕΝ πονάει.
Στα αποσιωπητικά .......βουβά, δειλά με τρεμάμενα χέρια ζωγραφίζω συνέχειες......
Εκεί πάνω χάνομαι μα ξαναβρίσκομαι. Εκει θα ξαναβρεθούμε....

Lilith 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!