ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

"The Gspot"

Απο καιρό σε καιρό διαβάζουμε ανόητα άρθρα και οδηγίες χρήσεως για το πότε και πως θα βρούμε το σημείο G. 
Βοηθήματα, εγχειρίδια, πειραματισμοί, αποτυχημένες απόπειρες.

Επιστήμονες λένε πως τελικά το σημείο αυτό δεν είναι τίποτα άλλο παρα ένας μύθος, αλλά τελικά υπάρχει ενα άλλο σημείο του οποίου αγνοώ την  ύπαρξη και δεν εχω και καμιά σκασίλα περί τούτου.

Αυτό συμβαίνει γιατί θεωρώ πως κάθε άνθρωπος, άνδρας η γυναίκα που σέβεται τον εαυτό του οφείλει να ψάχνει τα "σημεία" αναφοράς του, όποια ονομασία και αν τους δώσει.

Εγω λοιπόν θα πάρω το γράμμα G και θα σας πω περήφανα πως ένας άνθρωπος ήταν ικανός για να το ανακαλύψω. Δεν έκανε μόνο αυτός όλη τη δουλειά, όχι! Εγώ την έκανα. Η ευθύνη που του αναλογεί είναι τα συναισθήματα που δημιουργεί κάθε επαφή μαζί του.

Βάλτε λοιπόν κάτω την πάρτη σας αν έχετε απορίες, σκαλίστε τα σώψυχα της και θα ανακαλύψετε, πως τα σημεία είναι διάσπαρτα. 

Τα δικά μου για παράδειγμα τα βρήκα,..

στους λαβυρίνθους του μυαλού όταν τον σκέφτομαι, και των αυτιών όταν ακούω τη φωνή του και τις μουσικές που μοιραζόμαστε.
Στους κάλυκες της γλώσσας όταν απολαμβάνω μαζί του γεύσεις, στα ρουθούνια μου όταν μυρίζω την παρουσία του.
Κάτω απο το στέρνο όταν το περιεχόμενο του χτυπά ανελέητα στο κοίταγμα του.
Στους πνεύμονες όταν γεμίζουν απο τις ανάσες του. 
Στα ακροδάχτυλα που καρτερούν κάθε αντάμωμα της σάρκας του. 
Στις κόρες των ματιών που διαστέλλονται σαν τον παρατηρώ.
Στα λαγόνια που φλέγονται απο λαχτάρα.
Σε κάθε εκατοστό της σάρκας που διψάει για αυτόν.....

Μην ψάχνετε λοιπόν επι ματαίω...! 

ο μόνος τρόπος για να βρεις το σημείο G, το σημείο της απόλυτης ευτυχίας δεν είναι άλλος απο το να αφήσεις τον εαυτό να συναισθανθεί !!! ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΑΥΤΌ!

G_Lilith







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!