ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Απολογισμός έτους.....

Καιρός πια....να βγει το μυαλό και η καρδιά απο τη ναφθαλίνη...! τι κι αν ειναι χειμώνας..τι κι αν ο καιρός δεν ευνοεί...εγω θα βγάλω απο τα "χειμερινά" το μυαλό και την καρδιά μου...! τα χα βάλει εκει για λίγο, αφού έπρεπε να τα κρύψω.., να τα κάνω για λίγο πέρα, να μην τους δίνω σημασία μα και να μην τα εκθέτω σε "δημόσια" θεα! σε μάτια - μαχαίρια, σε χέρια - γουδιά που το μονο που κατάφερναν ήταν την απόλυτη πολτοποίηση τους!
Η αποχή μου απο την γραπτή έκφραση των σκέψεων και των συναισθημάτων, στους τοίχους της καλύβας  - Στρατόσφαιρας μου ήταν κατ' επιλογή! Ήταν γιατι η επιθυμία της αποτοξίνωσης, της απομάκρυνσης και της αποστασιοποίησης ήταν μέγιστη....!
 
Όπως και πέρυσι ετσι και φέτος λοιπον, είπα πως πρέπει να κάνω εναν απολογισμό του έτους! 
Το πολλά υποσχόμενο (κατα τους αστρολογους) 2013, ήταν ταχα μου και δήθεν μια χρονια που θα ήταν σχετικά εύκολη! Θα ηταν η ανταμοιβή μας στις δύσκολες εποχές που περάσαμε τα τελευταία χρόνια, και στο ανελέητο "ξυλο" που φάγαμε που παραμόρφωσε πια τον σκελετό της ύπαρξης μας, εκει φίλοι μου εγω εχω να πω μια και μονο λέξη: "Μπαρμπούτσαλα".....
Ντάξει δε λεω...μην είμαστε και αχάριστοι....μα στο τελείωμα του και ειδικά το τελευταίο του τετράμηνο φαγαμε το ψέμα, την υποκρισία, την αχρηστία, και την ανεπάρκεια με το φτυάρι...και ναι ειμαστε φαγανοί, μα ρε αγαπητό '13, που να φυγεις και να μην ξαναπατήσεις δωσε τα με ρέγουλο!!!! να τραγουδήσουμε και  στο τσακιρ κεφι..." τι το θες το κουταλάκι"....!!!
Μετά λοιπόν απο μια χρονιά που στα περισσότερα ταξίδια της ήμασταν σαν καρυδότσουφλο στην φαλκονέρα, μια χρονια που είχε έντονες πνευματικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες και γιατρεψε  ετσι τουλαχιστον τον νου και την ψυχή μας, αυτο που μας μενει ειναι οι ανθρωποι και τα συναισθήματα που χουν μορφή αποστάγματος και οχι του κατακαθιού.....!!!!!!
ευχαριστώ τη χρονιά αυτή για αυτούς που αφησε διπλα μου ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ...! για αυτους που επίσης, τους πήρε και τους σήκωσε...(μου κανε μεγαλη χάρη).!!!.και μένω εδω...να υποδεχτώ το νεο ετος με μια "συγνωμη" για οσους πλήγωσα..και μια ευχή...να μη στερηθώ αυτούς που αγαπω!!!!!

Καλη Χρονιά σε ολους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!