ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

"Την είδα απόψε Λαικά" στην "Στρατόσφαιρα Μου" και στο www.sinwebradio.com


Βραδυ Κυριακής, βράδυ ραδιοφώνου στο www.sinwebradio.com και γω θα είμαι εκεί στη "Στρατόσφαιρα" μου, στις 22.οο για να μπούμε σε τροχιά αρχοντικά λαική!!!!

Αγαπημένες, αξέχαστες, λαικές μελωδίες....SINαθροιστείτε, SINτονιστείτε .....και ΦΥΓΑΜΕ!!!!

Μην ξεχνάτε νωρίτερα να κάνετε log in στη σελίδα του σταθμού 
και στην ενότητα της εκπομπής  εδω  για να τα λέμε!!!!!

μας ακούτε και εδώ μέσω FB:




Οδηγίες εγγραφής στο Sin Radio.

Ξεκινάμε μπαίνοντας στη σελίδα του σταθμού.
Αριστερά βλέπουμε πλαισιο που γράφει login form και όνομα χρήστη, και επιλέγετε την «δημιουργία λογαριασμου»
Ακολουθείτε τα βήματα. Στο mail που θα δωσετε θα λάβετε μνμτα μόλις οι διαχειριστές του σταθμού εγκρίνουν τον λογαριασμό σας. Μόλις εγκριθεί μπορείτε να μπείτε με το όνομα σας και το password που επιλέξατε.
Αριστερά θα δείτε τις εκπομπές ημέρας…! Επιλέγετε αυτή που θέλετε να ακουσετε και να συμμετέχετε !
Θα σας ανοίξει η σελίδα με τον τίτλο της εκπομπής …την φωτό της και από κάτω φόρμα σχολίων. Βάλτε φαντασία, χιουμορ …..και βουρ!!!!!!!!!!!!!!!!! Για να βλεπετε τη λίστα σχολίων με τα τελευταία σχολια (δλδ ανανεωμένη) πατάτε συχνα – πυκνά «ανανέωση λίστας σχολίων»…..
Αν υπάρχει δυσκολία με τον player σας αριστερα στη σελίδα θα βρείτε εικονα με δυο ακουστικά και την επισήμανση «Μας ακουτε και εδώ»… εκει θα βρειτε εναλλακτικούς players!
Καλο θα είναι να κανετε τη βόλτα σας στο www.sinwebradio.com. θα βρείτε εξαιρετικά ενδιαφέροντα αρθρα, ανθρωπους και ότι τραβαει η όρεξη σας! Επίσης μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να ακουσετε ηχογραφημένη όποια εκπομπή χάσατε η δεν χορτασατε!!!


www.sinwebradio.com all day long!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!